Online QHSE Managementsysteem

Improve biedt je de mogelijkheid om alle denkbare QHSSE of KAM registraties, procedures, formulieren, werkinstructies, handboeken en rapportages te automatiseren. Alles is digitaal geborgd in de cloud en dus altijd en overal bereikbaar. Zowel op uw PC of laptop, als op uw mobile device.

ALLE MAATREGELEN, OP ÉÉN PLEK
Als gebruiker kan je eenvoudig in op maat gemaakte formulieren registeren en te nemen verbetermaatregelen uitzetten in de organisatie. In je resultatenblad en grafiekenoverzicht zie je direct wat de status is van alle ingevoerde maatregelen. Tevens is het systeem voorzien van het geven van automatische reminders en terugkoppelingen. Hierdoor kunt u snel en eenvoudig meekijken om te zien wat er gebeurt én waar nodig tips of correcties doorvoeren.

 

Direct contact

 

ANALYSES EN RAPPORTAGES
Naast het registreren is het meten van (trend)analyses een zeer nuttige aanvulling. Daarom biedt het systeem een flexibele rapportage mogelijkheid waardoor je zelf grafieken kunt maken van alle registraties die worden ingevuld.

Denk daarbij bijvoorbeeld aan een analyse van:

  • Aantal klachten per afdeling
  • Aantal openstaande maatregelen
  • incidenten als een arbeidsongeval, (informatie)beveiligingsincident of een Milieu incident, etc.
  • Verlopen certificaten (bijvoorbeeld een VCA certificaat van uw medewerker)
  • Nog te keuren bedrijfsmiddelen of persoonlijke beschermingsmiddelen
  • Uitgevoerde audits, werkplekinspecties, klantevaluaties of leveranciersbeoordelingen.

NOG MEER VOORDELEN:

  • Geschikt en bruikbaar voor alle denkbare ISO normen, VCA en AEO certificaten;
  • U kunt met een onbeperkt aantal users gebruik maken van het online platform;
  • Het systeem is ook leverbaar in het Engels;
  • Het systeem beschikt over een automatische versiebeheer;
  • Het systeem kent verschillende soorten gebruikers. Per gebruiker kunnen de rollen en rechten apart worden ingesteld;Eenvoudig up- en downloaden van gegevens en registraties van en naar MS Excel;
  • Na een korte training van slechts twee uur weten uw medewerkers hoe het systeem te gebruiken, registraties in te vullen, grafieken te maken, workflows in te stellen en hun dashboards in te richten.

Heeft u een vraag?

We zijn elke werkdag bereikbaar tussen 08:00 - 17:00

0181 611 244