Quality Management

Met kwaliteitsmanagement werk je constant en doelgericht aan kwaliteitsverbetering van je dienstverlening, producten en bedrijfsprocessen. Kwaliteitsmanagement is essentieel voor het realiseren van een beter imago, een effectievere dienstverlening of een hogere kwaliteit van de diensten of producten. Kwaliteitsmanagement strekt zich uit binnen alle onderdelen van een organisatie. Daarbij staat altijd de in- of externe klant centraal.

Steeds meer opdrachtgevers stellen als eis dat een organisatie aantoonbaar bezig is met kwaliteitsmanagement. Om aan deze eis te voldoen is een kwaliteitsmanagementsysteem een onmisbaar hulpmiddel. Een kwaliteits-managementsysteem draagt bij aan het verkrijgen van beter inzicht in de organisatie, meer grip op de processen, het voldoen aan wet- en regelgeving en de klanttevredenheid. Daarnaast kan het kwaliteitsmanagementsysteem worden ingezet voor het beheersen van risico’s. 

Kwaliteitsmanagement en de inzet van een kwaliteitsmanagementsysteem leveren de volgende voordelen op

  • continu verbeteren van de kwaliteit van uw diensten en producten;
  • stroomlijnen van uw processen;
  • beheersing van uw kwaliteitsrisico's;
  • voldoen aan, de voor uw organisatie van toepassing zijnde, wet- en regelgeving;
  • verhogen van de klanttevredenheid;
  • minder kosten en meer rendement.

Heeft u een vraag?

We zijn elke werkdag bereikbaar tussen 08:00 - 17:00

0181 611 244